وي با بيان اينکه در کار نظارت تهديد و ارعاب وجود ندارد گفت : نظارت روشنگري و کمک کردن به بهبود عملکرد تاسيسات و موسسات گردشگري است که با رعايت موارد خواسته شده از آنها نه تنها منافع مالي و اقتصادي اين متوليان صنعت گردشگري تامين مي شود بلکه کار و فعاليت اقتصادي استان را رونق خواهد بخشيد.
سرپرست معاونت گردشگري استان خوزستان با تاکيد بر اينکه نظارت عاليه بر عملکرد تاسيسات و موسسات گردشگري داراي پراونه از وظايف اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان است خاطر نشان کرد : هرگونه تشويق ، تذکر ، اخطار و تعليق به صورت گروهي و بر اساس تصميمات اخذ شده در کارگروه هاي تخصصي صورت ميپذيرد.
«زماني» اظهار داشت : گردشگران براي کسب اطلاعات مورد نياز خود در زمينه تعهدات کارگزار، مسافر و شرايط آيين نامه هاي مربوط به دفاتر خدمات مسافرتي بند ب و ... مي توانند به سايت ir.ichto.1gardesh مراجعه کنند .
وي افزود: همچنين متقاضيان تاسيس دفاتر خدمات مسافرتي بند ب با مراجعه به سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتي از شرايط تاسيس اين مراکز اطلاعات لازم را کسب نمايند.
اين مقام مسوول تصريح کرد: هر دفتر خدمات مسافرتي موظف است در طول سال حداقل 50 تور ورودي و 100 تور داخلي برگزار نمايد که اين بخشنامه از طريق انجمن دفاتر خدمات مسافرتي به تمام دفاتر خدمات مسافرتي استان اطلاع رساني شده است و دفاتر موظند آمار تورهاي برگزار شده را به صورت ماهانه به اداره کل ميراث فرهنگي ارائه دهند.
خاطر نشان ميشود، استان خوزستان داراي 34 هتل ، 23 مهمانپذير ، 3 هتل آپارتمان ، 25 مرکز پذيرايي بين راهي ، 3 مرکز سرگرمي و تفريحات ( شهربازي سر پوشيده ) ، يک دهکده توريستي ( دهکده زراس در ايذه ) ، يک جزيره اقامتي تفريحي ( سد شهيد عباسپور در انديکا ) و 108 دفتر خدمات مسافرتي است.
/120/الف
انتهای پیام/